In video 7 geef ik aan hoe je, zonder de deur uit te hoeven gaan, je bedrijf onderscheid met bijzondere content.
Drie manieren die een ondernemer, dienstverlener, expert of leider kan toepassen en die je status flink omhoog krikken.
Juist in onzekere tijden zoals deze.
Slim aanpakken van wat je al hebt (aan content) of makkelijk kunt maken en dat zo inzetten dat je mensen een plezier doet. Niet veel bedrijven zullen dit al toepassen, dus merk hoe origineel zijn jou kan helpen.
Het heeft niets met social media te maken en je hoeft er de deur niet voor uit.
Iets wat ook simpel is en nodig om je klant aan je te binden zodat hij gaat kopen is een Gezonde Klantaantrekkelijke website die de juiste ‘klik’ met je prospect maakt. Door de klik kun je meer contact hebben. Contact is een verbinding en door die verbinding is er pas een mogelijkheid tot verkoop. Ik vertel je er graag meer over.
Dat doe ik op donderdag 9 april om 10 uur. Dan ga ik online in een zoomsessie. Wil je mee doen? Schrijf je dan voor nu in op mijn dagelijkse mails. Dan zul je de informatie ontvangen om in te loggen.
Schrijf je hier in om mee te kunnen doen >>>
Fijne dag!! Geef je bedrijf een boost.
Liefs,
Boukje Canaan